• bollkallar/träning

    Hej på er! Ari och Musa bestämde md killarna på gräningen i onsdags att följande killar är med som bollkallar på lördag. Samling 15:00, matchstart 16:00. Samling vid kanslliet Kevin, Lewi, Mohammad, Enor, Christohper, Kedher, Hadi och Sargon Träningen är inställd på lördag! Vi ska få en ny tid till kommande lördagar 11:00 till 12:30. Känns bättre! MVH Robert U17 7 okt 2022 0kommentarer
  • Träning i kväll

    Samling kl 17:45 idag är det träning U17 5 okt 2022 0kommentarer
  • Spelarutbildningsläger i Pålsboda

    Nu i helgen den 8-9 oktober arrangerar Örebro Läns Fotbollsförbund utbildningsläger i Pålsboda för spelare 14 år (födda 2008). Årligen utbildas flera hundra spelare på dessa läger och för många av våra ungdomar i BK Forward är detta årets stora fotbollshändelse och ett minne för livet. Genom åren har flertalet nu blivande eller före detta fotbollsstjärnor deltagit i ÖLFF:s lägerverksamhet och fått stimulans på väg mot sitt fortsatta fotbollsutövande. Några av dessa är bl a Isaac Kiese Thelin, Jiloan Hamad samt Lisa Dahlqvist m.fl. Morgondagens fotbollsspelare i BK Forward tar också chansen i helgen. BK Forward önskar er stort lycka till och hoppas att ni får ett fint fotbollsminne och nya kamrater från andra föreningar i länet. Vi kommer självklart och och hälsar på! // Akademiansvarig - Jimi Högfeldt Mera info här BK Forward 4 okt 2022 0kommentarer
  • Föräldramöte om säsongen 2023

    Hej igen! Vi kommer inom kort att kalla till ett föräldramöte, troligen i början av november. Det är oerhört viktigt att alla föräldrar kommer till mötet. Ni kommer att ha god tid på er att planera in detta i er kalender. Med största sannorlikhet blir det ett lag nästa år om inte fler föräldrar engagerar sig sitt barns fotbollslag. Jag, Ari och Musa lägger ned mycket tid på era barns fotboll i forward. Detta är inte hållbart som vi ser det. Vi kommer också att prata om cuper under nästa år. Vi måste redan nu bestämma vilka cuper vi ska vara med i. Vi behvöer också prata om lagets ekonomi, att åka på cuper kommer att kosta pengar. Pengar som vi kan jobba in men även pengar som föräldrar måste betala för sina barn. Planering av detta är nödvändligt. Vi ser framemot föräldramötet! Vi kommer att ha mycket att prata och bestämma om. Vi hörs och ses! U17 3 okt 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter