Medlemsavgiften
Godkväll! Jag vill påminna att betala medlemsavgiften för killarna. Många är klara men det finns ett antal kvar. Önskar man delbetala kontaktar ni Krister på kansliet. Är inte medlemsavgiften betald eller avbetalningsplan finns. kommer man inte bli kallad till träningsmatch, seriespel, få ut kläder eller åka på cuper. Inga undantag. Nästa träningsmatch är 9 mars. Hälsningar Robert och Ari
U17
28 feb 2024
0kommentarer
Kläder
Hej Nu är det dags att beställa träningsoverall till alla grabbar. Jag kommer att ta med lista till träningen där alla får fylla i sin storlek på tröja och byxa. Detta kommer varje spelare få betala själv. Återkommer med pris men skulle tippa på att det landar på ca 850kr. Mvh tränarna
U 19
26 feb 2024
0kommentarer
OBS ändrad tränings tid och plats
Hej På grund av dåligt väder är det fysträning på tegelbruket 17:00 till 18:00, samling 16:45. Ni swishar mig 40kr per person Ni kommer som kan då det är lite snabba ändringar. Vi ses!!
U17
26 feb 2024
6kommentarer
Eskil Thor till BK Forward
Forward kan nu meddela att Eskil Thor (27 år) kommer representera klubben under 2024. Och det är en meriterad spelare som nu kommer till, och närmast kommer från spel i Ettan Södra och Vänersborgs IF. Eskil Har väl alltid haft ett gott öga till BK Forward, och har under åren pratat med Rickard vid några tillfällen, och har gillat hans sätt att se på fotboll och sättet att spela och tror jag skulle passa bra in i detta. Vidare har jag alltid tyckt om Trängens IP, och ser fram mot att få spela mestadels på gräs igen. Har tränat en tid med laget, och blivit väl mottagen, och siktar nu på att komma i form, och kunna bidra med min erfarenhet både på och vid sidan av plan. Kommer ursprungligen från Fjugesta, och kom via Latorp till Yxhult, där jag hade sex fina år. Förra året blev det Vänersborgs IF i Södra Ettan, och känner att jag klarade även den nivån, och startade alla matcher (två avstängda och en sjuk), och fick faktiskt också Supportrarnas hederspris – något som jag uppskattade väldigt mycket. Nu var det tajt i serien, och en pinne mer och vi hade klarat oss kvar, men skulle ändå påstå att steget från Tvåan till Ettan är ganska stort – aldrig några enkla matcher och alltid bra spelare på alla positioner. Uppskattar ändå att nu vara tillbaka i Örebro, och ser fram mot att bli klar med min utbildning till lärare i Idrott/Naturkunskap i januari nästa år. Som spelare ser jag mig som en tvåvägsspelare på mitten (även om jag också spelat på andra positioner), som gärna vill vara med i det offensiva rummet, såväl som i det defensiva. Känner att jag är en bra duellspelare, och har förmågan att jobba hårt. Eskil har inte varit spelklar i de två Sv. Cupmatcherna, men spelade en halvlek mot Yxhult, och då även mot brorsan Carl.
A-laget Herr
26 feb 2024
0kommentarer
Visa fler nyheter