• Träningsmatch lördag

    Hej Träningsmatch lördag mot IK Franke. Samling 11:45. Matchstart 12:30. Trängens IP Ari kallar följande spelare: Enor William Kevin Bardia Aria Patrik Stefan Hadi Faisal Gabriel Anton Khaled Aram Jeoy Simon Muhammed Vi ses! U17 7 mar 2024 0kommentarer
  • KALLELSE TILL ÅRSMÖTE

    BK Forward kallar härmed sina medlemmar till årsmöte. Förslag till dagordning vid ordinarie årsmöte för BK Forward. Tid: Torsdag den 4 april kl 18.00, 2024 Plats: Idrottens Hus, lokal Gentemannen 1. Fastställande av röstlängd för mötet 2. Fråga om mötet har utlysts på rätt sätt 3. Fastställande av föredragningslista/dagordning 4. Val av ordförande och sekreterare för mötet 5. Val av protokolljusterare och rösträknare 6 a) Styrelsens verksamhetsberättelse för det senaste verksamhetsåret (2023) 6 b) Styrelsens årsredovisning för det senaste räkenskapsåret (2023) 7. Revisorernas berättelse över föreningens årsredovisning och över styrelsens förvaltning under det senaste verksamhets/räkenskapsåret (2023) 8. Fråga om ansvarsfrihet för styrelsen för den tid revisionen avser (2023) 9. Fastställande av medlemsavgifter för 2024 10. Val av a) föreningens ordförande för en tid av 1 år; b) ledamöter i styrelsen för en tid av 2 år; c) suppleanter i styrelsen för en tid av 1 år; d) 2 eller 3 revisorer för en tid av ett år. e) 2 eller 3 ledamöter i valberedningen för en tid av ett år, av vilka en skall utses till ordförande; 11. Behandling av i rätt tid inkomna motioner 12. Övriga frågor 13. Avslutning BK Forward 6 mar 2024
  • P09: Inbjudan till distriktslagssamling (öppen träning)

    Hej igen! Av en tillfällighet gick jag in på Örebro Läns fotbollsförbunds hemsida och såg att det finns en öppen distrikslagsträning för killar födda 2009 nu på fredag den 8:e mars, Sörbyvallen Sista anmälningsdag är imorgon!!! kostnad 300 kr. Är någon intresserad så går ni in på fotbollsförbundets hemsida och anmäler Er och betalar. U17 3 mar 2024 0kommentarer
  • Giffcupen 2024

    Hej på Er! Idag skickar jag ut intresseanmälan till Giffcupen i spelargruppen. Återkom till mig senast på fredag kommande vecka. Vi kommer att dela upp betalnningen för Giffcupen på två tillfällen. Den första betalningen, 770 kr/spelare, ska vara swishad till mig senast den 31 mars. Betalningen för minibuss och bensin tar vi dagarna innan vi åker på cupen, då vet vi mer exakt vad det blir. Vi ses! U17 3 mar 2024 7kommentarer
  • Visa fler nyheter