• När kylan slår till …

    Tänk på att klä er varmt .. Gäller både spelare och hundar ! Full Fart Framåt Isco BK Forward 6 jan 2024 0kommentarer
  • Info inför uppstart 2024

    Hej Grabbar! Nu är samtliga träningstider fram till April uppdaterade i kalendern. Det ser väldigt besvärligt ut med Trängens konstgräs just nu och det kommer till hög sannolikhet inte bli mycket fotboll första veckan utan vi kommer att fokusera på fys och styrka. (Mer info kommer närmare Måndag om upplägg) Vi hoppas så klart att man kan få ordning på planen men vädret har gjort så att det varit tuffa utmaningar. Vi kommer att spela sista futsal-matchen på Lördag mot Sturehov i serien. Då Hallsberg och ÖFC 2 dragit sig ut så återstår endast en match. Lördag 13/1 så kommer vi att spela klassiska AIF-cupen i idrottshuset och det kommer att vara merparten spelare från U19 och några ev från A-laget. Ligacupen b-slutspel kommer dra igång i mitten på februari och det kommer att bli riktigt bra matcher i den gruppen. Grupperna finns på Förbundets hemsida om man vill se. Även förslag på serien div 1 ligger där. Vi kommer att komma ut om info angående föräldramöte och spelarmöte som ska försöka averkas Senast Februari. Ha en fin ledighet så kickar vi igång någon form av verksamhet Måndag 8/1!! U 19 3 jan 2024 0kommentarer
  • Örebrocupen Futsal en riktig fest !

    Idag avslutar vi vår allians gemensamma cup ! Det har varit mycket glädje bra matcher och glada barn & ungdomar . Vill även tacka alla som jobbat och ställt upp åt oss i föreningen och även ett tack till Tisdags träffen som stöttar upp ! På bild våra Pojkar 2014 som gjort många bra matcher :) Tränare är Hasti & Nuri Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År Och Full Fart Framåt 2024 BK Forward 30 dec 2023 0kommentarer
  • Örebrocupen

    Imorgon fredag vi har örebrocupen Samling kl 13:00 i idrottshuset för både lag 1 och lag 2 Örebrocupen har ringt nys att vi kör tidigare det är därför vi har samling kl 13:00 var där I tid tar med er både svarta och gula tröjor Mvh Ari U17 28 dec 2023 1kommentar
  • Örebrocupen Futsal

    Hej grabbar! Påminner om infon som Bäckström skickade igår om möjligheten att tjäna lite pengar imorgon på Örebrocupen. Jobbet är att stå i entren. Hör av er till gunnar om ni kan vara med och hjälpa till. U 19 28 dec 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter