• Medlemsavgiften

    Godkväll! Jag vill påminna att betala medlemsavgiften för killarna. Många är klara men det finns ett antal kvar. Önskar man delbetala kontaktar ni Krister på kansliet. Är inte medlemsavgiften betald eller avbetalningsplan finns. kommer man inte bli kallad till träningsmatch, seriespel, få ut kläder eller åka på cuper. Inga undantag. Nästa träningsmatch är 9 mars. Hälsningar Robert och Ari U17 28 feb 2024 0kommentarer
  • Kläder

    Hej Nu är det dags att beställa träningsoverall till alla grabbar. Jag kommer att ta med lista till träningen där alla får fylla i sin storlek på tröja och byxa. Detta kommer varje spelare få betala själv. Återkommer med pris men skulle tippa på att det landar på ca 850kr. Mvh tränarna U 19 26 feb 2024 0kommentarer
  • OBS ändrad tränings tid och plats

    Hej På grund av dåligt väder är det fysträning på tegelbruket 17:00 till 18:00, samling 16:45. Ni swishar mig 40kr per person Ni kommer som kan då det är lite snabba ändringar. Vi ses!! U17 26 feb 2024 6kommentarer
  • Eskil Thor till BK Forward

    Forward kan nu meddela att Eskil Thor (27 år) kommer representera klubben under 2024. Och det är en meriterad spelare som nu kommer till, och närmast kommer från spel i Ettan Södra och Vänersborgs IF. Eskil Har väl alltid haft ett gott öga till BK Forward, och har under åren pratat med Rickard vid några tillfällen, och har gillat hans sätt att se på fotboll och sättet att spela och tror jag skulle passa bra in i detta. Vidare har jag alltid tyckt om Trängens IP, och ser fram mot att få spela mestadels på gräs igen. Har tränat en tid med laget, och blivit väl mottagen, och siktar nu på att komma i form, och kunna bidra med min erfarenhet både på och vid sidan av plan. Kommer ursprungligen från Fjugesta, och kom via Latorp till Yxhult, där jag hade sex fina år. Förra året blev det Vänersborgs IF i Södra Ettan, och känner att jag klarade även den nivån, och startade alla matcher (två avstängda och en sjuk), och fick faktiskt också Supportrarnas hederspris – något som jag uppskattade väldigt mycket. Nu var det tajt i serien, och en pinne mer och vi hade klarat oss kvar, men skulle ändå påstå att steget från Tvåan till Ettan är ganska stort – aldrig några enkla matcher och alltid bra spelare på alla positioner. Uppskattar ändå att nu vara tillbaka i Örebro, och ser fram mot att bli klar med min utbildning till lärare i Idrott/Naturkunskap i januari nästa år. Som spelare ser jag mig som en tvåvägsspelare på mitten (även om jag också spelat på andra positioner), som gärna vill vara med i det offensiva rummet, såväl som i det defensiva. Känner att jag är en bra duellspelare, och har förmågan att jobba hårt. Eskil har inte varit spelklar i de två Sv. Cupmatcherna, men spelade en halvlek mot Yxhult, och då även mot brorsan Carl. A-laget Herr 26 feb 2024 0kommentarer
  • Giffcupen 2024

    Godkväll spelare och föräldrar! Det är snart dag för Giffcupen! I höstas anmälde vi laget till Giffcupen 2024. Cupen kommer spelas Lör-Sön 27-28/4. Lördag Gruppspel 3 matcher, Söndag 1st kvalmatch plus slutspel A,B,C o D vid 16st lag. Vi åker till Tidaholm på fredag e.m. och övernattar 2 nätter. 6 måltider ingår. Kostnad Kostnaden är inte helt fastställd. Beror lite på hur billiga minibussar vi får tag på, men cirka 1 300 kr/spelare inkl, matcher, boende, mat, minibuss och bensin. Villka tas ut till cupen Vi kommer åka med 16 spelare. En start 11 plus 5 avbytare. Jag kommer skicka ut en intresseanmälan snart till samtliga spelare. Dock kommer Ari ta ut 16 spelare. Grund till uttag är, träningsnärvaro, prestation, generellt uppförande och fullt betald medlemsavgift. Som många säkert kom ihåg var vi där 2023 och det var en mycket uppskattad cup av killarna. Jag återkommer med mer information! Trevlig kväll! U17 24 feb 2024 0kommentarer
  • Visa fler nyheter